Faglig nivå | Lavere grad |
Studiepoeng | 5 |
Varighet | Høst |
Språk | Norsk evt. engelsk |
Forutsetter | |
Bygger på | |
Mål | Studentene skal ha grunnnleggende kunnskap om teknikker innen 3D modellering og animasjon og være i stand til å lage virkelighetstro animasjon med bruk av 3D Studio Max |
Emnets temaer |
|
Pedagogiske metoder | Forelesninger, obligatoriske oppgaver, prosjektarbeid Øvingene i lab. er basert på 3D Studio Max 5.1 |
Vurderingsformer | Evaluering av laboratoriearbeid (teller 30%, evalueres av faglærer) Evaluering av prosjekt(er) (teller 70%, evalueres av faglærer og egen sensor) |
Karakterskala | Bokstavkarakter, A (best) - F (stryk) |
Tillatte hjelpemidler (gjelder kun skriftlig skoleeksamen) | |
Obligatoriske arbeidskrav | Ingen |
Ansvarlig institutt | Institutt for informatikk og medieteknikk |
Emneansvarlig | Høgskolelektor Svein Gautestad |
Læremidler | Bøker:
|
Erstatter |
|
Gjelder fra | Høst 2004 |
Supplerende opplysninger |